miercuri, 18 aprilie 2012

Spoiled missy


Ce e mai bun ca o cana maaaaare si verde cu ceai de tei? French jazz music, un halat de matase, ray ban de vedere[ ca, deh, avem hipermetropie!] si amintirea unei long bubble bath. 
Cand am fost intrebata despre ce va fi blogul meu, nu am fost in stare sa dau un raspuns exact. Nu sunt eu cea mai rationala persoana, insa e useless sa citesti aiureli, doar de dragul de a face timpul sa treaca mai repede. Recunosc, imi place sa palavragesc si de multe ori imi e greu sa ma abtin cand vine vorba de beauty tips, nutritie, arta, whatever...so, mi-am gasit ocupatie.
Cum am dat de inteles, azi m-am rasfatat[ nu ca nu as face-o almost every day], it was pretty special, though. Am stat cuminte acasa in seara asta, am facut fitness[ kilogramul ala nu dispare, daca te incrunti], mi-am curatat si hidratat tenul, dupa care au urmat body and hair care. Ca sa te scutesc de fraze luuuungi si digresiuni, that's my beauty routine[ preferabil at least once a week].

FACE

step 1: peeling
-tarate de grau, clatesti
-face scrub [ Clearskin, Avon], clatesti
step 2: lotiune tonica[ Clearskin, anti-puncte negre, Avon], dischete demachiante
step 3: hidratare
-masca de fata[ poate fi home made-nu suport sa storcesc struguri sau sa las urme de rosii fleoscaite pe chiuveta- sau cumparata] - i-a venit randul mastii de fata cu minerale, Planet Spa, Avon
-crema hidratanta pentru ten mixt[ Avon Solutions]

HAIR

step 1
-wash it, duh![ momentan folosesc sampon pentru mentinerea intensitatii culorii parului vopsit- Gooooood, oamenii chiar ar trebui sa foloseasca abrevieri pentru asa ceva! ]
step2
-masca de par[ again, chinuie-te cu oul si uleiul de masline sau da aprox. 20RON pentru una smechera]- Planet Spa, Avon

BODY

step 1
-sport, lazy bones!
step2
-arunca-ti hainele in masina de spalat si pe tine in cada
-scrub:
tarate de grau
special body scrub
-gel de dus crema - honey, Avon Naturals
-spumant baie
step 3
-lotiune hidratanta

NB


Doar nu iti lasi manichiura si pedichiura nefacute. Arghh, pune mana pe o forfecuta, pila, acetona, oja si nu uita de hands cream!

Daca iti aprinzi si niste lumanari parfumate, ai putea sa exclami ca mine in dimineata asta: "I love my life!", insa a fost din cu totul alt motiv:)


Just smile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu